אנחנו בנאפולי משקיעים מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
אנו פועלים ומקדמים את נושא הנגישות על-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה.
מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.
אנו נמשיך ונפעל לשיפור נגישות השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו.
מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר בטלפון
050-4422124 או בכתובת המייל napolidesi1@gmail.com
נגישות באינטרנט
אנו בנאפולי רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלות. אתר נגיש משפר את הנוחות וקלות השימוש בו לאנשים עם מוגבלות. האתר נבנה בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 ולתקן W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA.
להלן תיאור חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת האתר:
- תפריט נגישות - בתחילת כל עמוד תמצאו תפריט נגישות המאפשר לכם:
• לשנות את גודל הגופן.
• לשנות את ניגודיות הצבעים.
• לדלג ישירות לתוכן העמוד.
• תפריט הראשי ולחיפוש, באמצעות שימוש במקלדת.
• לעצור תנועה של טקסטים ותמונות, לצמצום עומס והסחות דעת.
• הדגשת קישורים
התאמות למשתמשים עיוורים – האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך.
האתר כולל:
• כותרות.
• טקסטים חלופיים לתמונות.
• חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם.
• שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך.
התאמות כלליות:
כפתור להפעלת נגישות בסיסית, ניווט ע"י המקלדת, התאמה לקוראי מסך, דילוג לתוכן המרכזי, חיפוש ביטויים ראשי תיבות וסלנג, שינוי מיקום הממשק, שינוי גודל הממשק.
הבהרה והערות:
למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר.
במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות ניתן לפנות למייל בכתובת napolidesi1@gmail.com והוא יגיע לצוות האחראי על נגישות האתר. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
דרכי יצירת קשר
אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח
לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר באחת מן הדרכים הבאות:
• דוא"ל - napolidesi1@gmail.com
• טלפון – 050-4422124
חוק הגנת הצרכן "ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"